sobota 21. prosince 2013

Medvědí...spánek!

Poslední kroužek před Vánoci měl završit lesní téma a dlouho jsem si nevěděla rady. Nakonec jsem se rozhodla navázat na mravence a veverku jedním z největších obyvatel lesa - medvědem. Našla jsem moc krásný pracovní list popisující, co dělají medvědi ve čtyřech ročních obdobích. Toho jsem se s dětmi držela - nejprve jsme vylezli z jeskyně a pořádně se protáhli, potom se děti učily lovit pstruha - chňapaly po něm z břehu řeky. Na podzim si pak musely naplnit bříška lesními plody - na jeřabiny ale dosáhl jen ten, kdo se pořádně odrazil. A nakonec jsme společně zalezli k zimnímu spánku do pelechu, ale spát se tam tedy v tom hihňání moc nedalo. Tak jsem ještě chvíli předstírala spící medvědici a děti měly chodit potichoučku okolo, abych je nezaslechla. No nakonec z toho bylo zase velké chechtání :-) už se zkrátka nemohly dočkat rodičů a vánoční besídky. A já se můžu až do ledna uložit k zimnímu spánku...
Zdroj: http://monkeyworks.files.wordpress.com/2011/10/hibernation.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat