středa 22. ledna 2014

Jaro, léto, podzim, zima

Zdá se mi, že děti opravdu rády dělají věci opakovaně. Když třeba potřetí říkáme básničku, je na nich vidět ta radost, že už se jim vybavuje a že ji mohou říkat a předvádět se mnou. A stejně tak mají radost, když se mohou "blýsknout" nějakou vědomost z minula. A tak jsem se rozhodla ještě zůstat u ročních období, i když strom jsme už měli hotový. Náhodou jsem narazila v Levných knihách na bloček samolepek a černobílých obrázků "Seasons".


Nebyly sice zdaleka tak vkusné jako třeba tyto, ale stejně jsem jich hned několik koupila. Doma jsem vybrala čtyři obrázky nejvíc se hodící k ročním obdobím a ke každému období sadu samolepek. Na kroužku jsem k tomu ještě přidala obrázky počasí, které jsme si prohlíželi a povídali si o nich. Vybarvování obrázků a lepení samolepek jsme prokládali pohybovými aktivitami které nějak souvisely tím konkrétním ročním obdobím, děti dokonce samy vymýšlely písničky, které je u obrázků napadaly - a moc jsme si to užili.  :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat